Udlevering ved busselskabet.
Har du glemt noget, skal du afhente glemte ting ved det busselskab, der har stået for din bustur. Du kan altså ikke afhente glemte sager hos os, da vi ikke har noget med busserne at gøre. Vi står blot for formidlingen og for at indhente tilbud til dig.
I aftaler sammen hvornår og hvordan afhentningen skal foregå, så det passer ind i både din og vognmandens kalender.
Glemte ting i bussen.
Har du været på en bustur, som blev bestilt hos os? Har du glemt din mobiltelefon, din jakke eller din taske? Frygt ej, dine ting skal nok finde hjem igen.
Har du glemt noget i en bus, der er blevet bestilt hos os, sender du blot en mail til den vognmand, der har kørt jeres tur. Oplysningerne på busselskabet finder du i bekræftelsesmailen til turen.
I mailen skal du skrive, hvad du har glemt, samt på hvilken bustur du har glemt det. Jo flere detaljer du giver i første omgang, desto nemmere bliver det at finde frem til det glemte. Selskaberne har typisk mange busture hver eneste dag, og derfor er de også nødt til at have noget konkret at gå ud fra, hvis de nemt skal kunne finde frem til dine glemte ting.
For hurtigt at få lokaliseret dine ejendele, vil busselskaberne meget gerne høre fra dig inden for 48 timer, efter at busturen er afsluttet. På den måde har de gode forudsætninger for at lokalisere din glemte jakke, sweater eller træningstaske.
Sådan får du dine glemte sager.
Har du glemt noget i en bus, som vi har stået for udlejningen af, gør du altså følgende:
Skriv en mail til vognmanden, senest 48 timer efter turen er afsluttet.
Giv detaljer om både det glemte og selve busturen.
Afvent svar indtil du bliver kontaktet
Afhent dine glemte ting direkte hos busselskabet.